Nu är det hjul igen

Japp, kunde inte låta bli att skaffa en tidig julklapp 😉 . Tycker annars att allt som hör julen till skall avnjutas i December månad 😉 . Jag har mycket annat som jag behöver lägga pengar på så jag tvekade en del innan jag fann mig besegrad av habegärets krafter 😉 . Så vad har jag skaffat? Det är ett slitet set Boxster hjul. Det snarlika de 17″ jag redan har men settet är av spec 8,5×17″ ET50 för ena paret (mina slicks ligger på liknande 9″). Tanken är att kunna köra bredder allt från 225 till 255 samt att ha set att kunna växla mellan. En annan bieffekt är att jag nu har 4st 7″ som man kan hitta på något kul med 😉 . Att jag snöat in på dessa är att de har riktigt anständig vikt 😀 . Nu ska jag bara få tag på 2st 8,5″ till för att det ska bli komplett…

Detta inlägg publicerades i Chassie. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar